Subscrie la feed RSS.

vineri, 15 februarie 2008

Porsche Panamera in miscare sau despre masinile nemtesti

Dacă ieri vă spuneam că sunt un fan al maşinilor americane, astăzi trebuie să vă spun şi despre maşinile nemţeşti. Nemţii fac maşini bune. Fiabile şi deştepte. Însă mie nu prea-mi unele modele pe care ei le fac.

Să nu mă înţelegeţi greşit. Iubesc tehnica germană. Poate cea mai evoluată de pe Planetă. Iubesc un A5, un BMW seria 5 sau un Mercedes clasa C. Însă când vine vorba despre Porsche, am o reţinere. Habar n-am cum se conduce unul, după cum, probabil nu aveţi nici voi şi nici 99,99% dintre conaţionali. Bine că ştie Tăriceanu!

Nemţii fac lucurile exemplar. Însă la capitolul vârf de lance, mie nu-mi plac. Şi vorbesc aici despre design. Uite ce au făcut din seria 7, vârf de gamă BMW. Ce au făcut din Mercedesul S Klasse, tot o navă amiral. Singurii care merg bine la toate capitolele sunt, în opinia mea, Audi.

Şi acuma vor să inoveze. Prin Porsche care vrea să facă sedanuri. Porsche Panamera. Şi, în opinia mea, iar au cam strâmbat-o la capitolul design. Deşi până în 2009, când intră în producţie, mai au timp să-i schimbe spatele ăla de broască de baltă.



Nu mai bine se mulţumeau ei cu produsul de 911 şi Carrera GT?

LE: fac pariu că Tăriceanu nu ştie să facă cu Porsche-ul ce ştie tipul de mai jos:

center

Niciun comentariu: